niedziela, 9 lutego 2014

Wszystkiego najlepszego Tom!!!!!! Dziś mamy dziewiąty lutego proszę zapamiętać tę datę, zapisać w kalendarzu, bo dziś... urodziny Toma z tej okazji różni ludzie z różnych miast urządzili Flashmoba : http://www.youtube.com/watch?v=Xxgggs_kR8U 
bardzo mnie cieszy że wśród tych różnych miast znalazły się między innymi polskie miasta.
Nie, z tej okazji nie wstawię rozdziału (pojawi się on niedługo) ale pozdrawiam :Kraków, Warszawę  Lublin, Wrocław, Olsztyn i  Łódź (mam nadzieję że wymieniłam wszystkich)  :D pięknie tańczycie.
P.S
Jeszcze nie wiem czy te urodziny pojawią się w naszym opowiadaniu może tak może nie.

pozdrawiam wszystkich Rox :D

2 komentarze:

  1. Hej, przepraszam, że piszę tutaj. Chciałam Cię jedynie poinformować, że w najbliższym czasie planuję zmienić adres bloga z powodów osobistych. To będzie mój nowy adres: embers-in-asgard.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Embers

    OdpowiedzUsuń